:::: MENU ::::

RevitGG

Revit Gebruikersgroep

NLRS 2.5.2 – Assembly Code

NLRS 2.5.2 – Assembly Code

Home Forums Gebruikersforum DRS – Dutch Revit Standards NLRS 2.5.2 – Assembly Code

Tags: 

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Koppes Bouwkunde 10 maanden, 3 weken geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Nico Hesseling
    Bijdrager

Wat is nu de juiste code voor het invullen van het AssemblyCode veld:

– in de NLRS_template zitten elementen die gecodeerd zijn met bijvoorbeeld: 2E(22.12)
    – in de bijgeleverde mappingtabel (160209_NLRSv2.5.2_NL-SfB classificatiecode variantelementen BNA versie 1991_v1) staat dat er ingevuld moet worden: 22.12 (dus zonder 2E en zonder de haakjes)

In de documentatie kan ik er verder ook niks over vinden.
    Graag reactie wat er nu aangehouden moet worden. Wij werken veel met filters op basis van de Assembly code.

Mvg Nico Hesseling

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  Nico Hesseling.

Jeroen Bours
    Bijdrager

Ben ook heel benieuwd wat het juiste is….. ben ook de NLRSv2.5.2_NL-SfB classificatiecode variantelementen BNA versie 1991_v1 tegengekomen.

Echter in alle templates kom ik ook overal (2E) bijvoorbeeld tegen.

Mvg Jeroen Bours

AngeloS
    Bijdrager

Is er inmiddels al iemand die dit weet?

Koppes Bouwkunde
    Bijdrager

Ik weet niet of het nog zin heeft hierop te reageren, gezien het feit dat deze forums nauwelijks worden gebruikt. Maar ik zou uitgaan van het formaat ‘22.11’. Let op dat je de lijst met Assembly Codes zelf moet / kunt laden voor elk project. Manage > Additional Settings > Assembly code. Wij gebruiken bestand 160209_NLRSv2.5.2_NL-SfB classificatiecode variantelementen BNA versie 1991_v1.txt.

Siem Weel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Word nu lid! schrijf je in